Tuesday, May 16, 2006

Blä vilken dag


Som jag redan har påpekat så hade jag ganska tråkigt förut... och tråkigare blev det! Men nu är jag färdig! ÄNTLIGEN!!! Först i morse, klockan tio höhöhö, så fick jag göra en massa tråkiga saker som någon annan (läs Kristina Ekberg i florist) skulle ha gjort och det tog förbannat lång tid, sen var det time for Görans jobbiga MVG/VG uppgift. Visserligen jävligt rolig men inte om man bara har typ två dagar på sig att göra planera en hel park som man skulle kunna ägna en hel månad på om man så ville, lite lagom stressigt! Men jag hann!!! -Heja mig- *blink, blink Linda och Jessica*. skulle bara skryta lite om hur ducktig jag har varit idag.... Nu skall jag sluta med det... så nu har jag slutat. Borde duscha men ork på det!Ändå läggdags typ snart kanske skall börja läsa två tornen idag? Det tål ju att tänkas på i alla fall. Ja ja. Skall försöka att lägga upp en jävligt ful bild med (förlåt älsklingen). Puss på er alla glada! Ja se det gick!

2 Comments:

At 16 May, 2006 16:57 , Blogger ' said...

Åh nu blev jag glad. Att du har börjat blogga! Jag borde sova. Jag ska upp imorn. Slå mig Matsson.

 
At 17 May, 2006 01:19 , Blogger the psycho brunette said...

Ooov jäää. Du skaffade den inte bara för att sen låta vara *dansar lilla glad-dansen*

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home