Wednesday, May 17, 2006

En bra dag idag

Vaknade pigg och glad duschade, lade en ansiktsmask och gjorde en hårinpackning! Sörplade i mig lite gröt med äpplemos om någon ville veta det. Sen var det off to school, mvg i Sv B made my day. Sen blev det bara bättre: lämnade in Projekt och företagande arbetet och avslutade därmed den äckliga kursen! WOW! I made it with a vg!!! Känns bara som om jag skryter om hur bra jag är mohahaha!sen eftera att ha skrivit in mig på en körskola, så blev det ju en liten spricka i min braiga dag...Mamma vägrade att svara i telefonen när jag skulle ta 300, jobbigt, berädde mig på att gå hela långa vägen från Kärra och hem typ fem jobbiga kilometer men(!) när jag kom till Kärra stod där en 310 mot Sätila Jippie!!! och det blev ju bara bättre då mama äntligen ringde upp och sedan hämtade mig i Sätila, jag körde hem. Super va allt rullar på idag! hö hö hö, måste egentligen plugga vidar på den sista skolgrejjen för den här gången! Kanske den sista i mit liv, vem vet... Läskiga saker... Ja ja nu skall jag gå och beundra mig själv en stund... NOT! Kanske kolla på Backaritningen iallafall. Föresten har vi ett förtjusande litet kök här på Ugglegården nu, dock utan vatten, el, spis och kyl och sånt men endå! hadetsåbra!

1 Comments:

At 18 May, 2006 03:13 , Blogger the psycho brunette said...

Du var ju on a roll! Lägg då upp en bild på lilla fina köket hörru : )

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home