Sunday, September 03, 2006

Alla har vi våra svackor

Jag har just haft en ganska rejäl sådan men nu är allt på väg mot det bättre igen! Kan börja med att berätta att jag fått jobb på Hemköp! Gött! Trivs jättebra och alla arbetskamraterna är helt underbara! Mysmänniskor hela högen! En annan sak som också är bra är att körskoleläraren kan börjat prata om uppkörning! Pirrigt och spännande. Ett ljus i mörkret som körskoleläraren sa haha!

Annars har jag gått runt i en grå tråkighet... Jag och Marcus har inte haft de bästa veckona/månaden i vårt förhållande. Men efter många bråk, där både det ena och det andra har diskuterats så har vi nu bestämt oss för att gå mot bättre tider. Känns jätteskönt! Jag har även fått en släng av vanlig hederlig höstpanik/depression. Men det är bara att inse att höst och vinter är på väg. Både årstiderna har sina fördelar. Iallafall innan och under jul- och nyårshelhgen. (Januari, februari och delar av mars kan ju gärna dra åt...) Inte nog med det som jag redan nämt så har jag ogillat mig själv väldigt mycket under en period med. Har känt ett obehag gentemot mig själv, men även detta är på väg bort nu. ÄNTLIGEN går saker som jag vill!!!

Detta är några av de anledningar till att jag inte har bloggat på ett tag, har inte haft någon skrivlust. Tacka gud, eller någon annan, för att Linda och Jessica finns! Ni bringar solsken i mitt liv! Tackar och tycker om!

Förövrigt så samlade jag och Jessica en massa vuxenpoäng i går! Jag började dagen med att tvätta och diska, sedan tog vi en promenad runt Tulebosjön, det är minst fyra kilometer! Vi badade trots att kalendern säger höst, sedan handlade vi på Netto och Jessica lärde mig hur man gör Köttfärssoppa. Hur vuxet är inte det då? Hejja oss!

Skall försök att uppdatera lite oftare nu. Lovar inget haha! Hadesåbra!

1 Comments:

At 05 September, 2006 23:32 , Blogger the psycho brunette said...

Värsta bra är vi : )

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home