Saturday, August 05, 2006

Kalas och röda läppar

Jaha, det var ett tag sedan sisst. Jag har ju varit på Åland i nästan två veckor, varit hemma precis en vecka idag. Sammanfattning av Ålandvistelsen: Holmen, bastu, bad, sol, hundar, kor, sömn, konserter, Mariehamn, lyxhus med hästens i gästrummet, inget festande, blyga killar. Där fick jag nog med allt! Om ni vill veta mera så fråga... Jag skall även lägga upp lite härliga bilder någon dag i veckan.

Här hemma så har det inte hänt så mycket. Slappat och varit med några av de underbaraste människorna på jorden. Nu är det Göteborgskalaset och jag och linda var inne hela kvällen i går och tittade på undrbara band. Superkväll.

Västtrafik suger! Urspårning vid Anneberg någonstans; inga tåg, inga extrabussar, en fyra som skulle gått till Lana men sedan fortsatte till Mölndal endå! Vilket gjorde att supersnälla lindamamma fick köra längre. Jag skall ringa och klaga och få en biobiljett!Sov hos Marcus och vakande inteförens vid halv tolv. Gött med sommar! Nu skall jag och Jessica snart in på kalas, och jag har röda läpar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home