Saturday, September 23, 2006

Beundraren

Hörde en kul grej idag. Det är inte bara snubben från Irland som vill ha mig, utan nu vill Jessicas "sambo" Totto också att jag överger Marcus och flyttar in i tynnered.
Jessica stod i hallen idag och Totto frågade vart hon skulle och Jessica svarar "Jag ska till Matsson".
T: "Hon med Cheap Mondayjeansen"
J: "mmm"
T: "Hon är ju riktigt SNYGG! Men säg inte det förresten... eller jo gör det!".
J: "Haha, men du vet att hon inte vill vara tillsammans med en snusare?"
T: "Men det är lugnt, jag kan sluta för hennes skull."

Haha, min drömman.

3 Comments:

At 25 September, 2006 04:34 , Blogger ' said...

Haha! Man måste ju älska totto

 
At 25 September, 2006 08:40 , Blogger the psycho brunette said...

Sedär! Du summed it up väldigt nicely också

 
At 25 September, 2006 21:37 , Blogger heart of misery said...

Charmigt :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home