Thursday, May 18, 2006

Ha ha äckta Matsson humor

Jag fick en mycket rolig sak berättat för mig idag! Tyckte jag i alla fall och jag är ju en bonne! Jag lovade att inte nämna personen vid namn så jak kallar denne för X: X och dennes pojkvän Y var ute och sprang tillsammans, de bestämde sig för att springa genom fårhagen som ligger alldeles vid Gunnebo slott. Både X och Y vista att det gick ett elstängsel runt hagen, men ingen av dem visste exakt var... Helt plötsligt springer X på staketet och ramlar omkull och får några stötar innan denne reser sig och springer i panik därifrån. Till hisorien hör att det gick ca 15 får i hagen, efterX lilla äventyr över staketet fanns det inget staket där längre. Med min erfarenhet så vet jag att djur inte stannar i sin hage om det finns möjlighet att rymma, det är grönare på andra sidan ni vet. Så de fåren hade säkert några lyckliga timmar i frihet, undrar hur det slutade. Det absolut roligaste med det här är X reaktion på min information; ett nervöst asgarv och sedan oroligt frågande om vad jag hade påstått (att de antaglien rymmt). Sedan förklarade X att denne kunde trösta sig med att fåren antagligen skulle slaktas endå! Vilken jävla grejj att finna tröst i!!! så slutsattsen blir altså: Någon springer ner ett staket, rymmer från brottsplattsen och får sedan panik två dagar senare och försöker bortförklara sig med att de endå skulle slaktas!!! Sånt tycker jag är roligt i alla fall HAHAHA!!!

Förövrigt är jag klar med gymnaset nu, lämnade in det sista idag GÖTT!Sommarlov fram till den 31 maj! Me like!!!Pusspåer

2 Comments:

At 18 May, 2006 09:41 , Blogger Frida said...

haha fan vad rätt:D

 
At 18 May, 2006 11:49 , Blogger ' said...

åå fy fan för dig bajskorven! här sitter jag med min historiarapport och gråter. syns imorn pussss

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home