Saturday, May 20, 2006

Malmö rockar fett

Jaha det var den här helgen typ... Gött tjöt hos Frida i går med brudarna! Kul, kul cyckelhjul! I dag släpade jag med mig Marcus till stan och köple The Killers 'Hot fuss', super skiva! Igår köpte jag Kents Isola och B-sidor (=samlingen completed) och så Franz Ferdinands första skiva. Massa ny musik, jippie! Måste dock fundera lite till på Lalehs skiva hmmm... Alltså, jag och Marcus var istan hela dagen, han fick en Jimi Hendrix LP av mig och så fick han låna pengar till en till. Varför är jag så snäll? Fast jag är nog mer elak än snäll hi hi hi. Käkade Falafel/ Kebab från våran husvagn, nästan blivit stammisar där nu, mumma. Sedan åkte vi, via min syster som har en kat utan namn, hem till honom och grillade. Åkte hem till far min och packade, för i morgon bär det av till MALMÖ!!!!! Jääää fan va inte kul det känns, bara halva klassen skall med och den halvan var typ vi som var på Irland. Blä på de andra bajskorvarna! Fy fy fy på dem!

Regn regn regn inte bra inta bra nää fy faan för det jag vill ha sooool och sommar, kjol och grill i slottskogen, det vill jag iallafall... inte åka till malmö på en söndagmorgon. HAHAHA fatta att vi skall vara i Malmö på en söndagkväll HAHAHA det är ju tragiskt, men va fan det är ju gratis ju...Och så är ju faktiskt skolan slut så vad har jag att klaga på egentligen: "Ånej jag skall åka till Malmö aldeles gratis och kolla in stan och sen har jag ledigt! Patetiskt Jessica, patetiskt... En jävla massa tjöt men ingenting sagt, hmmm vart kommer alla små dumma tankar ifrån, någon som vet? Kent är sååå bra! Spökstad är bäst, nästan. Okej. Nu tog nog tankarna slut. Skall kanske läsa vidare i Bokhandlaren i Kabul som jag läser nu och äta lite Kexchoklad! göttans. (Kolla jag lade in länkar precis som Linda!!! wow!) Jag skall rapprotera om min mycket spännande Malmöresa när jag kommer hem igen på måndag. hadetsåbrasålänge!

1 Comments:

At 23 May, 2006 14:26 , Blogger ' said...

hallå kompis. nu får du änna oppdatera. Im loving dina länkar by the way!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home