Monday, June 26, 2006

Midsommar är mys

Jag får be om ursäkt för det dystra inlägget. Nu är jag gladare och vill shoppa (lite i alla fall)! Har varit duktig idag och övningskört på körskolan redna vid 07:15 så jag har hunnit med en massa saker redan. Känns som om den här dagen kommer att bli lång... Ensam... Alla som är värda att nämna är ju bortresta, så vitt jag vet. LINDA! JESSICA! FRIDA! TANYA! Kom hem nu och umgås med mig! Jag lovar jag skall vara snäll! Boooring... Ja justeja det var midsommar jag skulle skriva om var det tänkt.

Jag var ju, som säkert alla vet, i Sätila och fick några dystra besked. Trotts det så blev själva aftonen bra. Jag och mamma gav oss ut på blommletarfärd i bilen, kom hem och gjorde en liten fin midsommarstång. Sedan tillverkade jag två fina blomsterkransar som jag och mamma skulle ha i håret. Dagen segade på och tillslut kom kvällen och vi gick över till grannarna. Alla grannar firade tillsammans och vi stod för jordgubbstårtorna, mumms! Jag hade ricktigt trevligt tillsammans med alla pensonärer. Haha! Gick hem vid tio, halv elva och plockade blommor, sju stycken att lägga under kudden, tyvärr så struntade jag i gärdesgårdarna. Efter att ha plockt gick jag och lade mig utan att ha sagt ett ord, man skall ju inte prata. Vad drömde jag då? Hmm... Jag kan iallafall räkna upp de personer som var med: Jessica, Linda, Marcus(!), Frida, Jessicas blonda Victor(Rättstavat?) och en hel del andra som befann sig på Netto samtidigt som vi =D. Slutsatts: ??? någon som är bra på att tolka sånthär? Några bilder har jag inte kunnat fixa än, men de kommer! Hadettoppen!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home