Friday, June 23, 2006

Ojojoj

He he... Nu kanske ni tror att jag har lagt ner min blogg men nejdå jag har bara tagit en paus! eller någonting sådant. Det var ett bra tag sedan sist... och det har anagligen hänt en massa saker. Typ Linda och Fridas student, studentfest på Hönö, båttur på Lygnern med familjen, en stor blå studsmatta i trädgården och en hel del annat. Jag har arbetat på Liseberg i typ två veckor, gött med pengar.

Annars måste jag erkänna att allting känns ganska sugit nu... Hänger på en liten tunn tråd och dinglar, den tråden är Liseberg som antagligen kan ge mig arbete i höst igen, annars är jag arbetslös... Gammelkatten måste nog snart alivas och Jan Erik (Gustafs farmors man) har nog inte så långt kvar att leva, han har haft canser i tretton år...känns lite tungt får jag lov att medge. Men allting blir säkert bra så småningom. Dessutom så är jag inte på Åland som jag brukar och vill, får fira midsommar hemma då typ hälften av kompisarna är bortresta och pojkvännen ville vara med sina kompisar. Trisst. Dystert. Tomt. ursäkta nedstämd heten så här mitt i sommaren men det är så det är. Föressten går vi mot mörkare tider nu igen. och det är julafton om ett halvår... Februari. Äckligt. bra att få ut sig lite skit! synd att ni behöver läsa det *skrattar elakt*. kanske skal avsluta med att lägga in lite glada bilder nu då då.



Glada studenter och lillebror Johan



Hönöfest, tidigt på kvällen



Vi åkte hem vid femtiden, solen var på väg upp och jag lekte fotograf.



Peter går i barndom eller nått.

2 Comments:

At 23 June, 2006 17:19 , Blogger heart of misery said...

skönt att du uppdaterat din blogg igen :) bättring på fen fronten!

 
At 24 June, 2006 01:12 , Blogger the psycho brunette said...

Åh! ERn uppdatering. Tråkigt med allt det där sugiga bara. Jag tänkte nog ta och ringa dig snart. Åker till LÖinnéa imorgon, och vill gärna träffa dig innan, om det kan ordnas. Pussen

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home