Friday, June 02, 2006

No. 1- 30 maj

Okej alla mina vänner! Nu skall jag skriva lite om den sugiga dagen som jag hade innan en av de bästa i mitt liv! Dagen innan studenten... Det enda som var bra var att jag fick träffa Jessica!Det är alltid lika kul att träffa henne ju! Vi åkte ialla fall in till stan, smart som jag är så blir det bråttom och vi får stressa igenom det vi/jag skulle göra, vi hann inte ens invänta ett bord på pastabuffén så vi käkade BK. Sedan var det snabt iväg till körskolan, på väg till vagnen springer det förbi en turkgubbejävel som drar sin hand över mitt skrev! JÄVLA PUCKO!!! På körskolan gick allt åt helvete, jag är van vid att köra en gammal Audi och det här va en ny Volvo som inte ens hade en ricktig nyckel! Puckobil, den var typ tvärtemot allt som jag är van att köra med. Den typ bara dog hela tiden! Blä, vilken knäck, gubben trodde ju att jag inte kunde köra bil ju! Men det kan jag facktiskt! Sådeså... När den där fyrtio minuter långa körlektionen äntligen var slut, gick jag till skolan och tömde mitt skåp, sedan snabbt iväg till Jessica, jag fick låna hennes stereo till spårvagnsfärden. Jag skulle vara smart och köpa batterier men de var för små upptäckte jag sedan! Fan! Pappa hämtade mig på Frölunda torg och så bar det av ut till Gårda där vi pyntade spårvagnen, alla gubbarna var helt sura, otrevliga och griniga fy tusan för dem. Vi fick göra ett nödutryck och fixa björkris me, hos en arbetskamrat till pappa. Självklrt skulle det ösregna när vi höll på där ute! När allt var klart åkte vi hem och jag börjad mina förberedelser inför studenten. Blev tillsist tvungen att åka hem till Marcus för att stryka mina kläder, farmor var ju inte hemma! Så jag sov där. Jävlar vilken pissig dag, helt depremerande!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home