Sunday, May 28, 2006

En härlig söndag i maj

Idag vaknade jag och kände mig bonkad, fixade till det genom att ligga kvar i sängen och läsa. Gick upp efter en timme och frächade till mig. Valde kläder till studenten och packade ner dem. Sedan övningskörde jag till Marcus via pappa. Jag kom hem till en sunkig pojkvänn som inte ville göra någonting. Efter en stund ficka jag övertalat honom till att följa med mig till Botaniska, trotts störtskurarna. Vi åkte dit, fikade på cafét där 90 spänn för en macka, en chokladboll, ett vinerbröd och en cola!!! Jävla snåljåpar! Efter att ha gått igenom trädgården, tittat på den urgamla skylten där det står "Hunden torde godhetsfullt föras i band" samt blivit anfallan av en miljard små gröna larver(blä), så gick vi vidare in emot stan. Vi gick JÄTTELÅNGT, Linné- Järntorget- Haga- Vasa- Kungsport- Kopparmärra- Brunnsparken- Centralen. Mina fötter typ dog, först så springer jag runt i högklackat en helkväll, sedan bara en dag efter går jag runt typ hela stan! Aj! Jag hade en trevlig, lagom seg dag i stan. När vi kom hem till Marcus så satt hela familjen Beckler och åt middag, vi joinade, det var fisk. Under den dryga halvtimmen som vi satt där och åt så blev Marcus idiotförklarad fyra gånger och hånad mång, många flera gånger! Jag fattar inte hur han står ut! Jag vill bara säga till dem att hålla käft! Jävla puckon!Grrr... Ja, ja dags att knyta ihop den här dagen. Skall nog kolla in ett program om Tjernobyl. Hadetbäst!



En glad och ganska gräslig bild från en blöt valborg.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home