Saturday, May 27, 2006

Ojojoj vilken toppen kväll!

Jag är lite slapp och struntar i att berätta om vårat filmmaraton som vi hade natten mellan onsdag och torsdag. Jag kan däremot tipsa om Lindas blogg där hon har skrivit om våran uppersittarnatt.

Jag skall istället berätta om våran super underbara bal som vi hade igår! Det var helt fantastiskt roligt! hela dagen gick åt att fixa smink, hår och allt sånt. Marcus hade ju hyrt smoking och allt han var så fin! Vid halv sju var allt klart och Peter körde in oss med Buicken. Blev avlsläppta vid sjutiden. Krångligt att kliva ut ur en bil med alltihopa! Massa fint uppklädda männinskor. Kul Kul! Stod utanför och väntade = jättekallt! Vi gick in och blev mottagna av Gabriella som var våran värd. Upp för en trappa till och där ficka man ett glas med välkomstbubbel. Jag och Marcus passade på att fota oss med en gång, hoppas att det blir fina bilder! Så småningom kommer nog bilderna att ligga här! Maten var sådär, lite tråkig men god. Några höll tal och tiden rann iväg. Efter maten var det några valser, jag och älsklingen dansade facktiskt lite. Sen var det Party all night long! Hade så himla roligt!!! Wow vad lyckat det blev, efter att ha sörplat i mig några goda drinkar ,bla. en Cosmopolitan och en Piggelinsamt hällt ner två shotts så var lyckan gjord! Tyvärr så bjöd någon Marcus på snus vilket slutade i att jag skallade honom hårt, han fick ganska ont höhö. Minglade vidre och Marcus blev skallad av en dörr. Han blev även medtagen in till köket där vakten bjöd honnom på vatten HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag hängde under den här tiden med en massa andra Kobbare (Vi som går på August Kobbs Gymnasium). Har inte haft så skoj på länge. Och alla fina klänningr då! Wow! Jag fick massa beröm för min fina klänning! Då blir man glad! Vid två tiden låg Marcus halvdeckad på en bänk och sörplade i sig en Ramlösa och jag bestämde mig för att det var dags att åka hem. Ringde Silva och så bar det av hemmåt. Åktei precis lagom tid. Lyckad kväll med klassen! Mysigt! Jag vill gå på bal oftare! Jag har tyvärr inte hittat sladden till kameran så några bilder blir det inte idag, men den som väntar på någonting gott väntar aldrig förlänge! Hadetsåbra!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home