Tuesday, July 04, 2006

Vilken sommar va!

Ja nu har sommaren infunit sig Big time! Lata dagar vid havet, salta bad och solbränna. Livet är underbart! Jag har slappat järnet i massa dagar och på kvällarna har jag umgåtts med svarta katten! Finns det någon mysigare katt än hon? Hon heter kanske Mymlan men jag tror inte att det är helt bestämt än. Var hos katten med Marcus och kollade på Donie Darko, knepig men bra film. Vi sov där och Marcus åkte till jobbet vid sextiden, jag snarkade vidare men vakande vid åtta då slagborrarna dörjade dåna ovanför mitt och kattens huvuden. Hämskt ljud! Jag, Linda och Jessica var även på besök en dag, efter att ha jagat runt hela bifrost efter godis så gav vi upp, satte oss på trotoaren utanför Hydro-macken och surade lite, allt verkligen ALLT var stängt. Sedan gick vi hem till katten och gjorde chokladbollar med apelsinjuice.
Sedan har flera sega dagar förflutit med bad och slappande som sagt. Nu idag har jag varit riktigt knäpp och gjort en massa saker, tvättat utemöbler, städat och fixat med mat. helt tokigt ju eftersom det här är en typisk ligga-inne-och-flämta-dag. Ja fy tusan! Hej hopp i lingon skogen nu skall jag gå och titta på sexiga sjökaptenen i King Kong. lavja.

Snodde bilden från Jessicas Blogg

1 Comments:

At 05 July, 2006 12:33 , Blogger the psycho brunette said...

Ledsen att jag inte kom, men jag fick gjort vad jag skulle iallafall. Vi ses iallafall på LÖrdag, om inte förr...

Puss å kram

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home