Friday, July 07, 2006

Vilken slödag!

Idag har varit den slöaste dagen på jädrigt länge! Marcus kom hit i går kväll vid elvatiden och vi somnade inte förens vid halv tre, Frida ringde och berättade en sak och fy faan va arg jag blev!!!(Inte på henne kan tillaggas) Jag kunde inte sova och jag ville inte ta ut mina aggresioner på Marcus men det var svårt att låta bli! Ilskan bara bublade och jag hade kunnat slå ner den jävla idioten! Sorry men jag fixar inte mer nu! Ja ja... Inget jag kan göra...

Dagen började altså lite segt med lång sovmorgon. Duchade och skrubbade mig med mammas underbara Shea Body Scrub! Sedan var det time for clening. Kök, vardagsrum gånger två och lite annat här och var. Helt slö. Marcus åkte iväg med mamma och slängde skräp i Skene Skog, Marks soptipp typ. När han kom hem gjorde jag omelett och sen la vi oss och sov i en timme typ haha! För att komma igång igen var vi tvungna att bada i Lygnern, gött som fan! I morgon är det fest och jag har valt mina gäster med omsorg... Jaja alla som jag tycker om lär jag väl se i morgon! ni andra får ha det så bra!

1 Comments:

At 08 July, 2006 04:30 , Blogger Frida said...

I´m a pussy.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home